A kiedy śnieg przestanie prószyć, to Monty na spacer ruszy.

Blog zawieszony

Po przeprowadzeniu ankiety większością głosów wygrała opcja zawieszenia bloga. Oznacza to, że autorzy mają możliwość dalszej gry i zapisów, ale administracja — za wyjątkiem wysyłania zaproszeń i wpisywania do listy bohaterów — nie będzie angażować się w życie bloga. Z tego samego powodu zakładka Organizacyjnie na czas zawieszenia bloga zostaje usunięta. Raz jeszcze dziękujemy za Waszą obecność i życzymy Wam wszystkiego, co najlepsze.

nie istnieję & latessa

Kalendarz

16/02/14 Otwarcie
16/02/14 Nowy mod
22/02/14 Wydarzenie: Burza Śnieżna – link
24/02/14 Odejście moda
26/02/14 Nowy mod
19/04/14 Wydarzenie: Mecz Hokeja – link
02/07/14 Nowy szablon
07/07/14 Wydarzenie: Kto zabił? – link
20/07/14 Odejście moda
23/07/14 Nowy mod
29/08/14 Zamknięcie
24/12/15 Reaktywacja
25/12/15 Nowy admin
28/12/15 Wydarzenie: Kolacja wigilijna – link
29/06/15 Nowy nagłówek
09/10/16 Wydarzenie: Deszcz i wichura - link
28/11/16 Nowy nagłówek
10/12/16 Wydarzenie: Uratuj święta! - link
04/01/17 Wydarzenie: Psi zaprzęg - link
28/01/17 Wydarzenie: Słodka Walentynka - link
04/02/17 Nowy szablon
27/03/17 Wydarzenie: Mount-ipedia - link
21/04/17 Wydarzenie: Pojedynek Mistrzów, etap I - link
01/05/17 Wydarzenie: Pojedynek Mistrzów, etap II - link
02/05/17 Nowy nagłówek
17/09/17 Wydarzenie: Spływ kajakowy - link
02/02/17 Nowy szablon
14/02/17 Wydarzenie: Poczta walentynkowa - link
07/07/18 Zawieszenie

Sat by the river and it made me complete

Chris Richardson

29 lat spiker radowy / filozof FC: Taylor Kitsch

Od zawsze był specyficzny i oryginalny. Podczas gdy większość jego rówieśników chce się wyrwać z Mount Cartier on, po ukończeniu studiów filozoficznych na Uniwersytecie Simona Frasera w Vancouver, z radością wrócił do rodzinnego miasteczka. Lubi to miejsce, które jak sam twierdzi — idealnie pasuje do jego charakteru. Od czasu swego powrotu do Mount Cartier, pracuje jako spiker radiowy i szczerze uwielbia swoje zajęcie. Jego małym, osobistym sukcesem jest to, że mieszkańcy nie potrafią zacząć dnia, bez "Poranka z Chrisem". Chętnie filozofuje na antenie, zakrapiając głębokie dyrdymały odrobiną swojego cudacznego, choć błyskotliwego humoru, co z tego, że niezrozumiałego — ludzie mimo tego nie przestają go lubić, zresztą z wzajemnością. Przypomina stereotypowego myśliciela, nieco oderwanego od rzeczywistości i bardziej skupionego na wewnętrznej duchowości, niż na świecie zewnętrznym. W swoich poszukiwaniach prawdy i harmonii wydaje się wyraźnie zafascynowany wierzeniami miejscowych indian, z którymi chętnie spędza czas. W wolnych chwilach zazwyczaj woli towarzystwo swojego kundelka i rozmyślania, najchętniej gdzieś blisko natury. Chętnie sięga też po trawkę, po której staje się nieco bardziej przyziemnym niż zwykle. 

_________________________________________________________________

Witam serdecznie. Od pierwszej chwili zakochałam się w klimacie bloga i postaci Chrisa, więc jestem. :)
Pierwszy raz przejmuję wolną postać, więc wykorzystałam sobie trochę opisu z zakładki. No i co mogę powiedzieć... Zapraszam serdecznie na wątki i wspólne filozofowanie przy trawce. Chętnie przygarnę dla Chrisa przyjaciela indianina. xD Ogółem wszelkie powiązania bardzo mile widziane.

12 komentarzy:

  1. [ Czyżbym była pierwsza? ;) Z moim szczęściem pewnie ktoś zdąży opublikować komentarz zanim ja wrzucę swój, więc póki co - nie mam czym się w tym miejscu entuzjazmować...
    Co innego jeśli chodzi o Twoją KP! Podoba mi się motyw z fascynacją wierzeniami miejscowych indian, bo w gruncie rzeczy pasuje to też do mojej Aurory. Ją ciekawią takie rzeczy w znaczeniu ogólnym, więc będąc już w Mount Cartier na pewno sama by się tym tematem zainteresowała. :) Co do samego Chrisa, to muszę przyznać, że podoba mi się jego podejście do miasteczka i do samego życia. Panna Walker na pewno by go polubiła, gdyby tylko miała okazję go poznać.
    Idąc tym tropem - zapraszam oczywiście do siebie oraz życzę wielu udanych wątków!]

    Rora

    OdpowiedzUsuń
  2. [Ja już w sumie wszystko, co chciałam, przekazałam Ci już wcześniej: uwielbiam postać Chrisa i cieszę się, że ktoś w końcu zdecydował się go przejąć. Mam nadzieję, że będzie Ci się dobrze grało naszym miejscowym filozofem-spikerem. Niech przestrzeń radia i klimat miasteczka sprzyja Ci jak najdłużej ;).]

    Eli & Scott

    OdpowiedzUsuń
  3. [Tyle się tutaj nowych postaci pojawiło, że nie nadążam Was witać i potem pewnie i tak kogoś pominę.
    Nie tylko Chris lubi mieszkać w MC, Kat również woli to miejsce od innych, większych miast.
    Moja pani na pewno zaczyna dzień, słuchając Chrisa o poranku w radio - o ile uda jej się obudzić o danej godzinie.]

    Paris

    OdpowiedzUsuń
  4. [Cześć! Jakoś się minimalnie utożsamiam z tym panem, szczególnie przez te zapędy mistyczne, choć mimo poszukiwania harmonii wciąż przypominam jeden wielki chaos. Coś mi się wydaje, że Chrisowi lepiej to wychodzi :D Bardzo polubiłam tego pana, zapewne przez ten wspólny pierwiastek, więc nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć mu szczęścia i jedności w rodzinnym MC, jestem przekonana, że odnajdzie wszystko czego tylko szuka, szczególnie przy pomocy trawki :D Bawcie się z nami dobrze, z dużą ilością weny i wspaniałych wątków!]

    Clarissa

    OdpowiedzUsuń
  5. [Zróbmy z nich zajebistych kumpli!!]

    William Boyle

    OdpowiedzUsuń
  6. [Zawsze podobała mi się postać Chrisa i odkąd tylko tu jestem dziwiło mnie, dlaczego nikt się jeszcze na niego nie skusił. W końcu się doczekałam! Fajne, bardzo fajnie, że zdecydowałaś się go przygarnąć, jest coś urokliwego w tym jego oderwaniu od rzeczywistości i luzackim popalaniu trawki. Trzymam kciuki, żeby dobrze Ci się z nim tu u nas żyło. :) Przyjemnej zabawy i samych wciągających wątków, cześć!]

    Mysie Ayers

    OdpowiedzUsuń
  7. [Dzięki, życzenia na pewno się przydadzą, a co do tego, że się rozkręcisz nie mam najmniejszych wątpliwości :D]

    Drew, Scott & Eli

    OdpowiedzUsuń
  8. [Kat jest specyficzną osobą i bardzo mi miło, że ktoś tak szybko ją polubił :) Ja myślałam kiedyś o medycynie sądowej (jak wiadomo, także obcuje się wtedy ze zmarłymi), ale doszłam do wniosku, że szkoda mi życia na uczelni przez dwanaście lat.]

    Paris

    OdpowiedzUsuń
  9. [Wydaje mi się, ze Chris jest kimś, kogo Lauren mogłaby polubić :) i jeśli masz ochotę na wątek to zapraszam. Mogliby się np. spotkać przypadkiem w tym samym miejscu żeby podumać. Jak masz inne pomysły to pisz śmiało ;)]

    Lauren Ward

    OdpowiedzUsuń
  10. [ Świeżak, czy też nie - mam nadzieję, że szybko się zaaklimatyzujesz w naszym miasteczku, a także na wielu innych blogach w przyszłości. ;) Bardzo się cieszę, że Karta Postaci Aurory Ci się podobała, bo chociaż to w gruncie rzeczy zlepek kilku innych moich tworów (nieco pozmienianych) to jestem z niej zadowolona.
    Co do wątku, to cieszę się bardzo, że masz chęć pograć z moją Rorą, ale niestety na ten moment żaden pomysł nie przychodzi i do głowy. Kiedy coś mi zaświta to oczywiście się do Ciebie zgłoszę... Chyba, że Ty masz jakiś zalążek pomysłu. :) ]

    Aurora

    OdpowiedzUsuń